Złote Myśli - 50% taniej!

napisał(a) Sławomir Pieszczek w czwartek, 29 wrzesień 2011 w Rozwój osobisty

Zrobię to dzisiaj - 50% taniej!Tylko do jutra, tj. 30 września, możesz kupić w wydawnictwie Złote Myśli wszystkie pozycje o 50% taniej! Wiem, że czasu jest mało, ale okazja jest nie lada!

Od dawna wszystkim swoim znajomym opowiadam jakiego powera daje książka Bartka Popiela, Zrobię to dzisiaj! Z czystym sumieniem polecam ją każdemu, kto chce panować nad własnym czasem i przestać odwlekać z wykonaniem spraw, które już dawno powinny zostać wykonane. Link do tej książki z uwzględnieniem 50% rabatu podaję tutaj: www.slawop.net/pp/zrobie-to-dzisiaj-rabat.html

Na co dzień nie brakuje mi sytuacji stresowych. Jeżeli również masz ich pod dostatkiem, to koniecznie zaglądnij do książki NO STRESS autorstwa Rafała Kołodzieja. Bezpośredni link do koszyka z uwzględnieniem rabatu podaję tutaj: www.slawop.net/pp/no-stress-rafal-kolodziej-rabat.html

Jeżeli będziesz zainteresujesz się innymi pozycjami tego wydawnictwa, to kliknij ten link: www.slawop.net/pp/zlotemysli.html i podczas dodawania pozycji do koszyka wpisz w pole kod rabatowy: WRZESIEN50EBOOKI po czym kliknij przycisk zastosuj.

Udanych łowów!

TO JESZCZE NIE WSZYSTKO!

Wczoraj dostałem informację z wydawnictwa Złote Myśli, że wszyscy, którzy są zainteresowani legendarną książką Scientific Advertising autorstwa Claude Hopkinsa, mogą ją do 4 października otrzymać całkowicie ZA DARMO. Podtytuł dla polskiego wydania tej książki to 21 legendarnych zasad pisania tekstów reklamowych.

Dlaczego o tym piszę?

Widzisz, od kilku lat piszę różne teksty i niestety nie zawsze potrafię "trafić" do zainteresowanych nimi osób. Sam szukam więc tego typu literatury. Być może Ty także masz podobny problem. Może sam zajmujesz się amatorsko lub zawodowo pisaniem tekstów sprzedażowych. Może masz swój serwis lub blog i chciałbyś go wypromować?

Książka, którą możesz dostać ZA DARMO jest źródłem wiedzy, z którego korzystają nadal najbardziej znani copywriterzy! Co więcej, na jej podstawie wielu z nich opiera swoje najlepsze kursy i szkolenia!

Pewnie zapytasz się, dlaczego wobec tego tak cenną pozycję wydawnictwo rozdaje ZA DARMO?

Otóż jest kilka powodów:

  1. Wydawnictwo przygotowuje coś ekstra i chce Tobie najpierw dać możliwość przekonania się na własne oczy, jak wartościowa jest ta wiedza;
  2. Podjęte działania są niemal żywcem wzięte z nauk samego Claude Hopkinsa, który napisał kiedyś, że "żaden argument na świecie nie może się równać z jednym porządnym pokazem".

Uważam, że ta książka jest prawdziwym pokazem prawdziwej sztuki copywritingu.

Jeżeli więc chcesz dostać za darmo pierwszą oficjalną wersje legendarnej książki Scientific Advertising, to wejdź teraz tutaj: www.slawop.net/pp/scientific-advertising.html

UWAGA!

Akcja jest ograniczona czasowo i trwa TYLKO do 4 października! Jeżeli się spóźnisz, to będzie musztarda po obiedzie!

 

Chcesz otrzymywać powiadomienia o moich kolejnych wpisach lub projektach?
Wpisz swoje imię oraz adres e-mail a następnie kliknij "ZAPISZ MNIE"

Twoje imię:


Adres email:


Oceń ten wpis:
Etykiety: Array
URL Trackback dla tego wpisu na blogu

Zostaw Komentarz

Gość poniedziałek, 24 wrzesień 2018

BESTSELLER DNIA

KOMENTARZE

świetny artykuł. warto walczyć ze stresem, gdyż nie wpływa on dobrze na zdrowie psychiczne i fizyczn...
Maju, Wydaje mi się, że kiedyś nie było tylu różnych bodźców, które rozpraszają naszą uwagę i konce...
Kiedyś określano te zachowania po prostu jako lenistwo Jest to obecnie naprawdę problematyczne zjaw...
Witam, niewątpliwie rady są mądre i skuteczne, na pewno je zastosuję w swoim życiu z komputerem, dzi...

No no, całkiem przyjemnie się czytalo. W głowie cos zostanie przynajmniej :)

Odwiedza nas 36 gości oraz 0 użytkowników.